Budget Cut

Budget Cut

4 princípy efektívneho marketingu s akýmkoľvek rozpočtom a so skúsenosťami najlepších marketérov.Ak chcete z marketingovej investície vysek…

AutorMartin Woska, Jaro Zacko
VydavateľTriad
Rok vydania2021
Počet strán168
Rozmery135 x 210 mm
JazykSK Slovenský jazyk
Väzbapevná
Váha275
EAN9788097394103
ISBN978-80-973941-0-3
ŽánerMarketing, manažment
35,00 €

Objednajte si tovar spolu nad 70,00 €
a poštovné máte zadarmo!

Viac o produkte

4 princípy efektívneho marketingu s akýmkoľvek rozpočtom a so skúsenosťami najlepších marketérov.

Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to: Nezmysly, prístup nedá sa, nejasné ciele a predvídateľné rozmýšľanie. Prvé tri budujú dôveru v marketing a posledná hovorí o inovácii, ktorá zvyšuje hodnotu marketingových investícií (a zároveň znižuje šancu, že vám prácu vezme robot).

Back