SuperFreakonomics - Globálne ochladzovanie, vlastenecké prostitútky a životné poistky pre samovražedných atentátnikov

SuperFreakonomics
Globálne ochladzovanie, vlastenecké prostitútky a životné poistky pre samovražedných atentátnikov

Po úspechu Freakonomics jej autori čakali štyri roky, než svetu predstavili voľné pokračovanie. Autori stavajú na hlavu bežné predstavy a op…

AutorSteven D. Levitt, Stephen J. Dubner
VydavateľPremedia
Rok vydania2015
Počet strán288
Rozmery150 x 235 mm
JazykSK Slovenský jazyk
Väzbapevná
Váha654
EAN9788081591655
ISBN978-80-8159-165-5
ŽánerHumor, satira
13,50 €

Objednajte si tovar spolu nad 70,00 €
a poštovné máte zadarmo!

Viac o produkte

Po úspechu Freakonomics jej autori čakali štyri roky, než svetu predstavili voľné pokračovanie. Autori stavajú na hlavu bežné predstavy a opäť to robia zábavne, bez ohľadu na to, či sa zaoberajú tým, prečo tak klesli ceny orálneho sexu, alebo hľadajú riešenie globálneho otepľovania.

SuperFreakonomics: Globálne ochladzovanie, vlastenecké prostitútky a životné poistky pre samovražedných atentátnikov

- Prečo by si mal samovražedný terorista kúpiť životnú poistku?

- Ako rozlíšiť dobrého lekára od zlého?

- Čo majú prostitútky spoločné so Santa Clausom?

- Môže jedenie kengúr zachrániť planétu?

Odpovede nájdete v SuperFreakonomics, kde si autori pokračovania svetového bestselleru opäť kladú nezvyčajné otázky. Knihy ekonóma Stevena D. Levitta a novinára Stephena J. Dubnera sú skrížením prenikavého uvažovania a veľkého rozprávačského talentu.

Autorská metóda sa nezmenila, tentoraz sa popri každodenných problémoch venujú aj otázkam s oveľa širším dosahom. Ukazujú, že aj tie najväčšie svetové problémy sa dajú eliminovať bez obrovských investícii, najmä ak sa uplatní tvorivé myslenie a inovácie.

Opäť píšu o netradičných témach, vrátane krvilačných slonov a bezzubých žralokov, spôsoboch ako oddialiť smrť, dobre zarobiť na vlastnom tele či skrotiť hurikány. Prekvapujúce ekonomické paralely nachádzajú medzi životom luxusných prostitútok a realitnými maklérmi, skúmajú dopad televízie na ľudské správanie a na záver v kapitole o mikroekonómii uvažujú nad štúdiou, podľa ktorej by sa mohli opice naučiť zaobchádzať s peniazmi tak ako ľudia. A ak sa pozriete na priebeh ekonomickej krízy, tak možno aj lepšie.

“Pútavé, politicky nekorektné a opojné ako veľký dúšok tequilly.”

The Times

Back