Čítajme s porozumením - pracovný zošit pre 3. a 4. ročník základnej školy - Hráme sa s textami

Čítajme s porozumením - pracovný zošit pre 3. a 4. ročník základnej školy
Hráme sa s textami

Pracovný zošit sa zameriava na oblasť porozumenia čítaných textov. Vedie deti k čítaniu, uvažovaniu nad skladbou vety, postupnosťou deja pri…

AutorZuzana Gahérová
VydavateľDidaktis
Rok vydania2011
Počet strán96
Rozmery215 x 300 mm
JazykSK Slovenský jazyk
Väzbabrožovaná
Váha300
EAN9788089160839
ISBN80-89160-83-9
ŽánerUčebnice, monografie, slovníky
7,98 €

Objednajte si tovar spolu nad 70,00 €
a poštovné máte zadarmo!

Viac o produkte

Pracovný zošit sa zameriava na oblasť porozumenia čítaných textov. Vedie deti k čítaniu, uvažovaniu nad skladbou vety, postupnosťou deja pri skladaní príbehu a schopnosti vybrať z textu dôležité informácie.

Aktivity sú zostavené tak, aby deťom poskytli nielen poučenie, ale aj zábavu a potešenie z tvorivej činnosti. Pri zostavovaní pracovných listov sa autorka inšpirovala inovatívnymi prístupmi a úlohy si so žiakmi aj prakticky vyskúšala. Okrem umeleckých textov použila aj témy z prírodovedy.

Rôznorodé úlohy sú rozdelené do dvoch častí:

1. skladanie slov, viet a príbehov – úlohy sú spojené s vystrihovaním, nalepovaním a kreslením,

2. príbehy, rozprávky a texty o prírode spojené s rôznymi aktivitami – deti doplňujú slová do viet, lúštia tajničky, osemsmerovky a odpovedajú na otázky k obsahu textu. V úlohách sa zväčša overuje, ako pozorne deti čítali text a čo si z neho zapamätali. Texty o prírode s otázkami pripravujú žiakov na učenie prírodovedy.

Pomôcka je určená predovšetkým žiakom 3. a 4. ročníka ZŠ, ale aj žiakom ostaných ročníkov 1. stupňa ZŠ, ktorí si chcú vylepšiť čitateľské zručnosti. Vhodná je aj pre žiakov s dyslexiou. Učiteľom pracovný zošit uľahčí prácu, keďže majú málo pracovných listov a čítaniek týkajúcich sa tejto oblasti, a preto si ich často musia vyrábať sami. S pomôckou môžu deti pracovať aj doma buď samostatne alebo s pomocou rodičov.

Pracovný zošit odporúča Ministerstvo školstva ako didaktický prostriedok pre žiakov ZŠ a žiakov s vývinovými poruchami učenia.

Back