Kvalita služieb v cestnej doprave a zasielateľstve

Kvalita služieb v cestnej doprave a zasielateľstve

Kvalita dopravných služieb je jedným z determinantov dopytu zákazníkov po dopravných službách tak v nákladnej, ako aj v osobnej doprave. Mier…

AutorVladimír Konečný
VydavateľEDIS-vydavateľstvo
Rok vydania2015
Počet strán186
Rozmery176 x 250 mm
JazykSK Slovenský jazyk
Väzbabrožovaná
EAN9788055411668
ISBN978-80-554-1166-8
ŽánerObchod, reklama, marketing
18,45 €

Objednajte si tovar spolu nad 70,00 €
a poštovné máte zadarmo!

Viac o produkte

Kvalita dopravných služieb je jedným z determinantov dopytu zákazníkov po dopravných službách tak v nákladnej, ako aj v osobnej doprave. Miera vplyvu tohto faktora neustále narastá. Kvalita je tiež významným faktorom ponuky zo strany dodávateľov dopravných služieb. Kvalitu služieb v oblasti cestnej dopravy a zasielateľstva je možné garantovať a zvyšovať aj zavádzaním a udržiavaním systémov manažérstva kvality, implementáciou vhodných metód merania a hodnotenia kvality dopravných služieb i meraním spokojnosti zákazníkov ako spätnej väzby na úroveň kvality.

Táto vysokoškolská učebnica je určená ako študijný materiál pre predmet manažment kvality pre študentov inžinierskych študijných programov cestná doprava a zasielateľstvo a logistika študujúcich na Katedre cestnej a mestskej dopravy, Fakulty prevádzky a ekonomiky dopravy a spojov Žilinskej univerzity v Žiline. Tiež pre širokú odbornú verejnosť zo sféry podnikov cestnej nákladnej a osobnej dopravy, zasielateľstva a logistiky.

Back