Prípadové štúdie z marketingového manažmentu - Prvá časť

Prípadové štúdie z marketingového manažmentu
Prvá časť

Kniha obsahuje 115 spracovaných konkrétnych prípadov z praxe našich a zahraničných firiem. Ku každému prípadu sú zadané konkrétne úlohy, …

AutorViliam Körmendy, Pavol Konštiak
VydavateľPhDr. Milan Štefanko - IRIS
Rok vydania2004
Počet strán149
Rozmery150 x 210 mm
JazykSK Slovenský jazyk
Väzbapevná
EAN9788089018741
ISBN80-89018-74-2
ŽánerRiadenie, plánovanie, výroba
4,95 €

Objednajte si tovar spolu nad 70,00 €
a poštovné máte zadarmo!

Viac o produkte

Kniha obsahuje 115 spracovaných konkrétnych prípadov z praxe našich a zahraničných firiem. Ku každému prípadu sú zadané konkrétne úlohy, ktoré musia jednotlivci alebo seminárne kolektívy spracovať a navrhnúť pre danú firmu riešenie. Na začiatku je uvedená konkrétna metodika tímového riešenia prípadových štúdií, spracovávania úloh a podávania návrhov na riešenie. Súčasťou je i postavenie a úloha pedagóga pri vedení tímovej práce pri riešení prípadových štúdií.

Back