Neobyčajný influencer

Neobyčajný influencer

Kniha, ktorú držíš v ruke, je dôležitá. Má totiž potenciál zmeniť to, akým spôsobom prežiješ svoj život. A nielen to. Má potenciál o…

AutorJ. Máhrik, J. C. Aguilar
VydavateľPorta libri
Rok vydania2020
Počet strán168
Rozmery148 x 210 mm
JazykSK Slovenský jazyk
Väzbabrožovaná
Váha234
EAN9788081561986
ISBN978-80-8156-198-6
ŽánerOsobný rozvoj
8,90 €

Objednajte si tovar spolu nad 70,00 €
a poštovné máte zadarmo!

Viac o produkte

Kniha, ktorú držíš v ruke, je dôležitá. Má totiž potenciál zmeniť to, akým spôsobom prežiješ svoj život. A nielen to. Má potenciál ovplyvniť kvalitu a smerovanie životov ľudí v tvojom okolí. Cez teba.

Kým dnes je výraz influencer synonymom fenoménu, ktorý sa týka viac menej marketingového sveta a internetu, rád by som sa vrátil

k pôvodnej definícii slova influencer.

Podľa slovníka je influencer ten, ktorý vplýva. Človek, ktorý má vplyv na druhých, je influencer.

Influencer môže byť v spoločnosti považovaný skôr za negatívny jav. Možno si niektorí myslia, že influenceri sú ľudia, ktorí túžia len po peniazoch, po (krátkodobej) sláve. Ide o biznis, povolanie hnané sebeckou túžbou. Ich cieľom nie je zmeniť svet k lepšiemu, ale prezentovať sa a mať obdiv od čo najväčšieho počtu ľudí (a tak nalákať firmy, aby ich sponzorovali, či už priamo alebo cez rôzne produkty a benefity). Preto sa chceme hneď v prvej kapitole vrátiť k pôvodnému významu pojmu influencer. Bez marketingu. Bez biznisu.

Influencer je človek, ktorý vplýva na druhých.

José Calvo Aguilar (1993) a Janči Máhrik (1985) tvoria azda ten najnepravdepodobnejší tandem Španiel teológ a Slovák informatik. Spoločne vydávajú podcast Zabudnuté cesty (www.zabudnutecesty.sk) a venujú sa kazateľskej službe v Cirkvi bratskej v Žiline a v cirkevnom zbore Za kostolom. Dokážu hovoriť o tých najhlbších otázkach života a viery spôsobom, ktorý ďaleko presahuje múry kostolov.

Back