Strategický marketing

Strategický marketing

Cieľom predkladanej publikácie je:- vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,…

AutorDagmar Lesáková
VydavateľSprint dva
Rok vydania2014
Počet strán350
Rozmery148 x 210 mm
JazykSK Slovenský jazyk
Väzbabrožovaná
Váha461
EAN9788089710072
ISBN978-80-89710-07-2
Žánerine
19,90 €

Objednajte si tovar spolu nad 70,00 €
a poštovné máte zadarmo!

Viac o produkte

Cieľom predkladanej publikácie je:- vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,- analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch,- objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.

Back