Kniha - Ako úspešne vyrobiť a umiestniť knihu na trhu

Kniha
Ako úspešne vyrobiť a umiestniť knihu na trhu

Na knihu sa zväčša pozeráme optikou literatúry, kultúry a hodnôt. Ale kniha je aj tovar, produkt, ktorý niekto pripraví, niekto vyrobí a nie…

AutorMartin Kasarda
VydavateľGrada Publishing, a.s.
Rok vydania2023
Počet strán288
Rozmery163 x 235 mm
JazykSK Slovenský jazyk
Väzbabrožovaná
Váha470
EAN9788080906511
ISBN978-80-8090-651-1
ŽánerMarketing, manažment
19,99 €

Objednajte si tovar spolu nad 70,00 €
a poštovné máte zadarmo!

Viac o produkte

Na knihu sa zväčša pozeráme optikou literatúry, kultúry a hodnôt. Ale kniha je aj tovar, produkt, ktorý niekto pripraví, niekto vyrobí a niekto zasa distribuuje a predáva. Aká je vlastne táto pragmatická cesta knihy? V čom sa líši kniha v obchode od jogurtu alebo od auta? Vo svojej najnovšej monografii si autor kladie štyri základné otázky: Aké je miesto a aké sú funkcie knihy dnes v spoločnosti? Ako sa kniha vyrába, aký je celý životný cyklus tovaru kniha? Ako sa môže marketingová teória pozrieť na knihu ako produkt, aké nástroje môže využiť pri predaji knihy? A ako sa kniha zžila s digitálnymi technológiami? Ohrozili ju a zmenili? Dá sa digitálny svet využiť pri príprave a predaji kníh? V štyroch častiach knihy autor systematicky odhaľuje aktuálne informácie z domáceho aj medzinárodného knižného sveta. Dozviete sa ako knihy vznikajú, aký je slovenský knižný trh a čo môže (a nemusí) zaberať pri ponuke kníh čitateľom. Táto kniha pomôže nazrieť do sveta kníh nielen milovníkom kníh, ale aj autorom, vydavateľom, redaktorom či kníhkupcom.

Back